Mircea Mereuță, directorul de ticketing al Rapidului, a dorit să facă câteva precizări legate de procesul de vânzare al biletelor pentru partida de vineri, cu Dinamo.
“Ne pare foarte rău pentru disconfortul creat cu vânzarea biletelor pentru meciul cu Dinamo doar la casa de bilete.
Partida cu rivalii din Ștefan cel Mare este una specială. Exista riscul ca unele dintre bilete să fie achiziționate de suporterii adverși, dar și de către bișnițari, iar acest lucru ne-a determinat să luăm această decizie.
Din respect pentru abonații noștri, le-am oferit posibilitatea de a achiziționa bilete atât online, cât și la casa de bilete, cu prioritate, timp de 24 de ore.
Pentru noi, suporterii sunt cei mai importanți și ne dorim ca ei să beneficieze de cele mai bune condiții, atât la meciuri cât și la procesul de achiziție a biletelor.
Din rațiuni de securitate și pentru a evita alte probleme care ar fi putut apărea în incinta stadionului, consultându-ne și cu liderii galeriei, am decis să nu vindem bilete online pentru această partidă.
Suntem convinși că suporterii din Diaspora și cei din provincie, care ne sunt alături meci de meci, au găsit o soluție pentru a fi lângă noi și la partida de vineri.
Am făcut tot posibilul să stopăm acest flagel, al bișniței, am ținut legătura cu site-urile de anunțuri și am făcut tot ce a depins de noi ca biletele scoase la vânzare să fie blocate.
Ne-am dori enorm să putem să le oferim tuturor rapidiștilor șansa de a participa la acest meci, le suntem extrem de recunoscători că umplu stadionul meci de meci și că urmează echipa oriunde în țară. Tocmai de aceea, ne cerem încă o dată scuze pentru situația creată.
Sperăm să obținem victoria vineri și să ne bucurăm de cele trei puncte.”