Mircea Mereuță, managerul de de ticketing al clubului Rapid, a oferit câteva clarificări legate de abonamentele reținute la meciul cu Dinamo.
“Cei cărora li s-au reținut abonamentele la meciul Rapid – Dinamo sunt rugați să trimită un e-mail către ticketing@fcrapid.ro în care să ne semnaleze această problemă, să ne ofere informații legate de datele de pe abonament, pentru a le putea identifica în sistem, a le anula și de a le reemite.
Totodată, le recomandăm persoanelor a căror date de pe abonament nu corespund cu cele din actul de identitate (același nume, prenume și CNP) să ne contacteze pe adresa de e-mail ticketing@fcrapid.ro, pentru a le putea modifica. Altfel, aceste persoane riscă să nu li se permită accesul în incinta stadionului Giulești.
Pentru a evita aceste situații, le recomandăm suporterilor ca datele pe care le oferă la achiziția abonamentelor, cât și a biletelor, să corespundă cu cele de pe actul de identitate.
Îi rugăm pe suporteri să ne trimită aceste date cât mai rapid, pentru a putea beneficia de abonamente la meciul cu CFR Cluj, de pe 25 septembrie.
Le mulțumim tuturor suporterilor pentru susținere și suntem mereu alături de ei, pentru a preîntâmpina orice situație ce le-ar putea crea un disconfort legat de bilete sau abonamente”.